söndag 14 april 2013

Väntar på vår

Veckorna bara går. Vi hade påsklov och jag var ledig en extra dag. Vi hade ganska få barn så jag passade på att ta en pluggdag. Jag åker ju och pluggar på mina lediga fredagar ganska ofta. Apropå plugg så var jag till Stockholm förra veckan. På natten till torsdagen sov jag typ inget för jag hade jätteont i mitt knä. Hade ingen aning om vad jag hade gjort men slängde som tur var på ett stödbandage innan jag for i väg med tåget där på torsdagsmorgonen. La faktisk i mitt gamla knäskydd i väskan också. Då på torsdagen var vi ut till Rågsved och fick se en ganska modern musiksal. Man kopplade ihop sig i grupper och man hörde bara sitt gäng liksom. Sedan gick vi ju ganska långt för vi hade bokat extra pianolektion med Kostas som var sjuk förra gången. På fredag morgon kändes det som ett skämt med svullet och varmt knä. Fick liksom hasa mig fram innan jag kom igång och trappor var inte att tänka på. Sedan fortsatte det hela dagen. Tyckte ändå jag var bättre på lördagen . Då var det premiärdags för Emils klass. Jag var med och sålde biljetter. Vi fick smyga in och se första akten och nu vet jag inte hur det slutar:) dessutom insåg jag att jag måste gå och se den uppsättningen för det är ju kul att se vad han gör som vakt / alv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar