fredag 2 maj 2014

Kortvecka

Den här veckan blev det bara jobb två dagar för mig. Ledig på måndagen och komp i dag jobbar ju 1/2 dag varannan fredag nu i vår. På tisdagen var Li och jag med 5-6:an till Läkerol arena och fick se trollkarlen från Oz med glada Hudik teatern. Åkte buss dit med vägen förbi Västansjö för att hämta upp dom. Det var ganska häftigt för de hade bussat dit inte bara vår kommun utan alla omkringliggande. Det var bra många tusen på plats. När vi sitter på bussen så påminner Li mig om att vi skulle ha Apt på kvällen också. Gah det hade jag helt förträngt och ingen mat hade jag med mig heller. Det blev en lång dag och jag kunde inte låta bli att köpa pizza med på vägen hem. Då det blev middag vid 21 liksom. På onsdagen var det sista april och Valborg. Jag hade barn kvar till halv sex ändå och sedan var vi bortbjudna till Hasse som fyllt år. Jag hörde inga raketer och Olle hittade en kanal med hiss- musik, helt perfekt för Kovo. Han var som vanligt när vi kom hem. Skönt!


När man uppmanade publiken att använda mobilerna



Sally kalv



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar