söndag 10 november 2019

Vart tar den vägen den där tiden?

Sååå längesedan jag skrev nåt här så jag vet knappt hur jag ska sammanfatta den här hösten. Det går i all fall i ett rasande tempo allting, på alla plan. Allt bara springer fort och det jag tyckte var så långt fram har redan varit. Jag har kommit igång och haft några träningar i alla fall. Jag har också bokat in Emelie s för lite egen träning. Jag har gått ledarutbildning och startat på instruktörsutbildningen också. Jag har fixat en hel del grejer i Hallen också, satt upp fler hyllor och lagat trappen. Kaninerna har flyttat in och fåren stängde jag in häromkvällen när snön kom. De var inte alls glada åt det. Förstår inte vad det ska vara för vits att dra iväg så långt. Nu får de vara bakom stallet bara. Vi har äntligen börjat skicka en del av våra kvigor så nu är delbara 19 kvar. Vårt sovrum däremot har det inte hänt något med förutom att vi skruvade ihop sängen. Sen stannade det där av men nu har Stefan i alla fall fått hem tvn så nu är det lite närmre. 
Vie har gått rallylydnadskurs och hänger allt mer med på framförallt bus. Vi går i skogen tillsammans ungefär fyra ggr i veckan. Snart är det sex månader sedan det hände. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar