måndag 21 mars 2011

Ny blogg

Ja, inte vet då jag men nu lessnade jag på den andra bloggen för den är typ borta hela tiden.... Har en backupp nu i alla fall och testar med ett första inlägg. Danstjejen har ju nämligen varit på sin första tävling liksom. Jag hade absulut inte vinnarskorna på mig, jag var helt på det klara med att det bara var träning på annan plats. Hon har ju nästan bara kört agility hemma. Visste inte ens om hon skulle fatta någonting, tex att man ska hopp över hindren och inte krypa under. Men vilken liten plutta att vara duktig sedan då, här kommer filmerna. Ja, vi missade ju ett däck och en hel tunnel med för den delen men hon hade inga tankar på andra hundar och sprang över balansen efter lite övertalning. Tur för mig att gungan inte var med för den kör jag inte ännu.




De andra filmerna från i helgen på Kovo och Snoddas finns på min sida här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar