onsdag 25 januari 2012

Mycket

Dagarna bara försvinner och snart är det februari. Antagligen går veckorna så fort för man fyller dom med så mycket. Det mesta är bara roligt i alla fall, mindre kul att vara sjuk som jag blev i helgen som var. Var hemma från jobbet igår men var även borta förra onsdagen. Man får lida för det när man kommer åter för usch vad mycket jag hade att göra nu. Fick tid på bröstmottagningen i Gävle efter mammografi. Tydligen har jag någon cellförändring som de vill plocka ut. När det blir av vet jag inte bara att jag ska på förberedande besök på måndag. Pim avslutning har jag haft med sista gänget så nu är det färdigjobbat med Pim för gott. I Hundhallen har det blivit så fint med teorisal och bättre kök. Nya entrén är invigd och snart blir det bara att sitta och rulla tummarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar