måndag 6 februari 2012

I bland så

Det händer mycket konstiga saker nu. I fredags fick vi alla oss en riktig tankeställare om hur livet kan förändras snabbt. Nu hoppas vi att allt går bra och vilken tur att vissa saker händer där de händer. Annars är det mycket att göra här hemma. Det kom kalvar varje dag ett tag och en kossa är rejält dålig. Har fått tid för min operation, nästa onsdag är det dags. Gruvar mig bara för fastan, kan gissa vad jag kommer att vara hungrig. Det är ju liksom ingen ide att fundera över vad det kan bli av det, de analyserar tydligen det som de plockar bort. Sedan får man se vad man gör sedan. I helgen har jag gått kurs i hallen, tack till Hundhallen som höll en varm och skön temperatur. På lördag kväll visade nämligen termometern på -32. Det blev lite vinter också då det även kom snö!!! Det var Camilla Brundin som var här. Snoddas fick gå på lördagen och salsa på söndagen. Men det orkar jag inte skriva om nu.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar