tisdag 14 februari 2012

Åker buss

Sitter på bussen och tar tillfället i akt och bloggar lite. Vilken fantastisk värld vi lever i då man kan sitta och blogga i appen. Man kan även ta tillfället i akt och kolla om dom säljer nåt kul på blocket som tex en köksfläkt. Man kan också läsa nyheterna på. Jag gillar det skarpt! Nu när jag sitter här så är det ju väldigt bra att jag kan ägna mig åt något så kanske jag glömmer hur hungrig jag är, fatta att jag inte ens druckit kaffe i dag. Det är en plåga! Det är 3:e dagen vår bil far till Gävle idag, jag hoppas i alla fall att bilen kommer och hämtar mig. I måndags var jag och kollade upp kovo som betett sig så konstigt, hållet på och haltat när han kliver upp. Det var i tassarna problemet satt att jag har haft svårt och se beror på att han har ont i båda fram. Nu äter han antiinflamatoriskt och smärtstillande och går på koppel promenader. På måndagskvällen var vi på ES10 musikcafe. Domär så himla duktiga hela klassen. De som inte sjöng hade bakat. Två träningar i Hallen har det blivit denna veckan. Det första passet ägnade vi oss mest åt bakombyten och i går var det staket. Hon börjar kunna!!! Lilla fina salsa! Zeb och Snoddas har ju fått kört lite dom med men det var salsas övningar. Vi har även vallat lite också, salsa alltså... En sak till som händer när man åker buss år att man får en träsmak som inte är av denna jord av att sitta. I helgen som var tog jag sååå fina mul-kort på en del kossor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar