torsdag 23 februari 2012

lite nu och sen

Denna veckan har bjudit på bara långa dagar. Det känns så när man hinner en del... I måndags gjorde jag klart en del små löjliga grejer vid hundhallen samt att Thomas och jag fick upp kodlåset. Tisdagen var nog lng bara för att vi fortsatte med kvällsarbete på jobbet så man kom hem vid nio då. Onsdagen var jag redan kl 8 nere i Gävle med prakt-patienten Kovo, det är konstigt att han som är rädd för allt tar det så coolt där ;) Det blev återträff med veterinär samt date med Ann Essner Ont i tassarna är inget vidare och vi fortsätter med vila/behandling och lite småsaker som jag kan "grejsa" med. Sedan var det fritidsjobb, lovdag då skolan hade studiedag. Skönt att kunna busa hela dagen, dessutom kunde jag ta ut TRE komptimmar, YES! Sedan var det träning vid Hallen så efter promenaden och middagen tog jag med mig Salsa och åkte dit. Annika, Carina och Peter var kvar så det blev lite träning för oss också, det är så bra att träna när någon annan har tänkt för det är då man hamnar i liknande situationer som man gör på tävling också. Skönt att springa av sig lite var det i alla fall. I dag var Karin och jag iväg på liten fortbildning i musik, danslekar från världens alla håll. Kul men svettigt.... Så i kväll blev det bara en skogspromenad i mörkret. I morgon blir det massage och hemma dag ska nog hinna träna lite hund då också. Har anmäls Salsa till två tävlingar nu och det ska bli så roligt att få komma ut på bana nu, då jag tycker mycket börjar falla på plats. Har hittat en ny liten musik favorit, bara älskar rösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar