lördag 16 juni 2012

Färdigbehandlad och på Sm

Sista behandlingen är gjord och jag avslutade med ett läkarbesök på torsdagen. Nu väntar medicinering och lite täta kontroller. Däremot så tog jag ett födelsemärke som jag får svar på om ca tre veckor. Hoppas verkligen att det bara var ett vanligt födelsemärke och inget annat. Nu kommer jag att kunna jobba som vanligt, det blir två veckors jobb och sedan semester.

Nu är det i alla fall sommar för SM helgen är här. Även om det har regnat hela dagen så är denna helg ett säkert tecken på att det är sommartid. Nästa helg midsommar. Är i Borlänge för närvarande och deppar lite. Snoddas har kört klart tror vi slutade 7:a eller nåt. Snoddas har varit duktig i alla fall och gjort 2 nollor. Vi hade ju fem fel från igår så för att klättra i resultatet hade vi behövt tre nollor. Vi var på god väg men så rev Viggo två på slutet: synd. Hansesgården gick så dåligt som det bara går. Det var hur snurriga lopp som helst, Nana 10 fel, filur 15 fel och Kajsa hade minst 10 innan disken kom. Kovo hade också en rivning med sig innan disken så minst 30 fel hastig haft även om jag gått runt. Men det är en klen tröst, det är tråkigt att diska;)
Har i alla fall fått lite gott att äta i kväll så nu är man ganska seg. I morgon får vi hålla tummarna för Annika, Kristin, Malin och Jocke.

Det har ju varit student för John också då passade vi på att ta ett nytt kort på kusinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar