fredag 18 januari 2013

Brrr

Förra veckan med kursstart var intensiv och rolig. Jag kommer nog få lära mig väldigt mycket. Nu är jag hemma någon vecka sedan blir det både vecka 5 och 6 som jag ska dit igen.  Den här veckan var jag tillbaka på jobbet och det kändes som väldigt länge sedan jag var där. Har ju inte jobbat sedan den 20:e, före jul. Hade till och med glömt inlogget på datorn (fniss, snacka om att koppla bort jobbet) I måndags fyllde gammelman 14 år och han börjar verkligen kännas gammal. Har promenerat till Hallen några gånger den här veckan och tränat lite, skönt när det är lite väl kallt ute. Det var jättekallt i början av veckan och sedan blev det lite varmare men då kom det snö i stället. Känns som om det alltid är lite värre här! Som häromdagen när det snöade, inte var det så mycket som kom i Bollnäs och Segersta som här i alla fall. Det är vackert i alla fall med allt det vita.... Sedan blev det kallt så in i vassen, i dag har det inte varit kul att vara ute. Hundarna vill bara gå små korta turer. I morgon blir det träning för Lovisa med Salsa, ska bli kul!

Fina Ville!


Katten har blivit dubbelt så stor!


Från Östermalms gator till korumpor på en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar