tisdag 29 januari 2013

Det gamla vanliga

Förra veckan var kall som bara den som vanligt var det ju lite värre här också. Men när det är minus 20 både morgon och kväll blir det lite väl. Man vänjer ju sig faktiskt och promenaderna blev inte fullt lika jobbiga efter några dagar. På kvällarna kan man ju gå förbi Hallen och göra nåt med de som är i mest behov. På jobbet kör vi lite massage några veckor under temat kroppen. Det är helt fantastiskt hur inarbetat det är hos oss, de nya barnen bara flyter in och de allra flesta älskar det. När nu skolan ska läggas ner så känns det lite jobbigt, det där inarbetade som man bara gör liksom. Man vet ju inte var eller med vem man kommer att få jobba med. Inte så att jag oroar mig men visst tänker jag på det ofta. Sedan kan jag fundera vad som kommer att hända med våra saker, tex kamera och filmredigerings program. Det skulle ju inte ens användas om det inte hamnar i " rätta" händer.

Kallt, vackert och en härlig utemiljö på jobbet.

Det var längesedan solen sken i min skog, har så höga berg vid sidan av
 men denna vecka kom den tillbaks.

En kvigkalv som kom fel och för tidigt. Otroligt söt liten sak.

Nya modet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar