måndag 16 september 2013

Shit hinner inget!

Känns som om jag inte hinner någonting nu. Med skoldagar varannan torsdag och fredag så känns det verkligen att jag pluggar 1/2 tid nu. Är ju inte ledig från min 60% tjänst mer än de torsdagar jag är i Stockholm så det känns. Dessutom finns det ju en del att göra på gården med. Skurade kalvstallet förra veckan så nu kan man lägga det åt sidan för i år. Vi tog in småkvigorna så fåren kunde få komma hem. Halmade och gjorde fint på ladan åt dom. Var iväg och tävlade i Skutskär förra helgen. Blev inga jättebra resultat. Snoddas gick ganska bra han körde tre individuella varav ett med Sara. Det blev en rivning då, ett hopplopp nollade han med mig men kom 6:a med 5 pinnar, jag är mest besviken att han klarade alla svårigheter i agilityklassen och var felfri med två hinder kvar och springer bakom ryggen på mig in i en tunnel. Suck :(
Kovo körde bara ett hopplopp individuellt då han rev ett. Det var fyra laglopp och jag kommer inte ens ihåg alla. Vet att Kovo nollade nåt där de andra diskade sig. Salsa nollade hoppen på lördagen och hade 5 fel på söndagen. Då fick vi även äntligen en pinne. Vi har liksom haft fem fel för mycket hela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar