måndag 18 november 2013

Ofta blogg

Tycker jag skriver här så ofta så då undrar jag var dagarna tar vägen egentligen. Förra veckan var stressig då det hände en massa konstiga saker. Sedan var jag till Stockholm för det näst sista rycket. Vi börjar få en aningen ångest att sluta. På torsdagskvällen var vi ut och åt alla utom två som tyvärr inte kunde. Vi började med en drink i en bar på söder 26 våningar upp med stora fönster åt alla håll. Efter det var vi och åt spansk buffé. Det blev kväller i skaplig tid ändå, man är ganska mör på torsdagarna efter att ha tagit tidiga morgontåget. Vi fick våra uppgifter utdelade till avslutningsdagarna. Det ska bli så kul. Jag gör en massa olika grejer, klarade mig från trumkomp. Men jag ska spela bas, gitarr, keyboard ,triangel och zylofon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar