fredag 22 november 2013

Så där svängigt väder

Jag är glad åt att jag slog ner de sista stolparna i vinter fållan till fåren i lördags. Det var nämligen 12 grader varmt och sol. Stängde även av deras nuvarande hage och kopplade bort strömmen runt alla ko-fållorna. Söndagen bjöd på en storm så man knappt kunde vara ute. Var i ladugården i helgen och på måndagskvällen. På jobbet har vi börjat med lucia och jullovsplanering. Dom har börjat spola isen också så om kylan håller i sig kan vi snart åka skridskor. I onsdags hade vi äntligen vår maskerad på fritids. Det var lyckat som alltid och två timmar susade iväg snabbt. Men nu känns det definitivt att det är sista gången vi gör allt. Jag har lite ångest över det också, jag kan liksom inte tänka mig hur det kommer att bli att jobba med andra personer. Mycket ångest i mitt liv nu :) 
Annars håller jag på att tränar piano och bas varje kväll. Det är så kul med alla arrangemang så jag nästan glömmer av att jag ska köra mitt.

Gulle- Uno som hjälper mig att mocka😉


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar