söndag 1 december 2013

Så var det över

Eller nästan över, har en skrivuppgift också som ska in före 4 januari. Det känns tomt och konstigt att man inte ska dit något mer. Vi har i alla fall bokat in två dagar i vår då vi ska träffas och delge varann några saker. Vi ser det som fortbildningsdagar ;) Det första riktigt konstiga som hände var att min mobil bara dog. Jag hade just hoppat på tåget på torsdagsmorgonen, tur att jag skrivit ut biljetterna på papper. På torsdags eftermiddagen gick vi lite på stan och då fixade jag en ny iPhone.  Hade tur för de hade en hemma, Pia var lite avis för hon har beställt men inte fått sin. 
De två sista dagarna innehöll examinationer i form av låtarrangemang. Det var så kul att faktiskt få spela ihop hela gruppen. Jag gjorde allt möjligt och jag tycker att mitt eget arr var så snyggt. Det är lite annat att lyssna på en riktig fiol än på datorn eller keyboarden. Jag var ju först och hade kanske njutit mer av stunden om jag inte varit det. Det var ju  dö- häftigt att dirigera sin låt, alla var så duktiga😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar