måndag 9 december 2013

Vinter

Så äntligen kom den efterlängtade snön, jobbade på torsdags eftermiddag då det började. Gud va lyckliga ungarna blev :) sedan fick vi ju lämna ett väldigt trevligt besked till dom också då friskolan hade fått grönt. Det är många som har oroat sig över flytt till ny skola och nu kan de ju välja att gå kvar. Har varit i ladugården i helgen och då hinner man nästan inget annat förutom hundar och mat/ städ/ tvätt. Vi var i alla fall iväg en snabbis till Hundhallen i lördags och ett litet längre pass idag då jag var helledig från ladugården. Skönt! Fast jag hade tänkt skriva på min uppgift men det sköt jag upp och upp tills klockan var typ nio i kväll. Hå, hå, ja, ja disciplin är väl inte kanske min starka sida. Men jag hade ändå skrivit ganska mycket, bara att koppla det till litteraturen. Det ska nog inte ta alltför lång tid att få det där klart. Skulle dock vara skönt om man slapp det över jul.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar