söndag 1 december 2013

Helg

Alltså jag börjar nog bli gammal ändå för det är värsta skämtet på morgonen när jag ska komma igång. Nu har jag haft så sjukt ont i foten, i hälen så jag vet nästan inte hur det ska gå. Jag är inte hundra i knät heller ännu, det hände nåt med det i våras så ofta behöver jag knäskyddet. Sedan går man ju ganska mycket på betong i ladugården också. Helgen har gått fort, har varit i ladugården fyra stök. Tiden emellan har ägnats åt advents stök, tror aldrig det varit så många ljusstakar / julstjärnor som det var fel på. Sedan fick man ju storstäda efter Uno som på fredagen hade bestämt sig för att döda  en palm. Idag har jag handlat och bakat lussebullar. Jonas fixade lunch och började med ett pepparkakshus som tyvärr rasade när han skulle limma ihop det nu i kväll. Vi får se om han ger upp nu. Det blev i alla fall risgrynsgröt och skinkmacka till kvällsmat. Har synkat min nya fån med datorn, det var skönt att få tillbaka alla kontakter och anteckningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar