söndag 14 juli 2019

Semester

En vecka ledigt bara försvann i en massa nödvändiga saker (som jag skjutit upp i flera månader) Jag har klippt gräs, städat alla våningarna, röjt bland gamla papper och  slängt en massa på återvinningen. Jag har frostat ur frysen och städat ur en garderob. Borstet hundarna och tränat lite. Simmat en del med alla tre, kört lite lydnad och på gymbollen med Uno. Salsa har fått kört lite agility. Jag har också haft tid för Vie och att vila en del. Det har varit mycket för min hjärna på sistone och det har behövts lite lugnare tempo. Var också och hälsade på Helen en kväll. Uno var med och var lyckligast av alla. Vi tog en promenad och fikade. Det var så länge sedan vi fått till en dejt så det var nödvändigt nu. Har varit och handlat litegrejer, tex byggt lite hinder till Vie. Vädret kan sammanfattas med varierat, det har varit varmt och soligt men också regnat nåt varje dag. Det sket sig med höt i alla fall. När han slog i torsdags så lovade de fint väder i en vecka. Efter det har prognosen ändrats så nu är det regn varje dag. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar