tisdag 23 juli 2019

Äntligen

Förra helgen bjöd på en jätterolig fest i Gusbo på lördagen och en mindre rolig söndag därefter. Tur det var från Falsterbo på Tv så jag kunde ligga kvar i sängen. Efter det tog jag äntligen tag i sovrummet. Jag har skrapat tapeter, spacklat, slipat och tvättat. Nu är det dags att börja måla men då kom det lite annat emellan. Varit upp med lite grejer inför rallytävlingen i helgen. Har klippt gräs och tränat. Har varit och röjt gräs vid Hallen eftersom det skulle vara tävlingar även där. Simmat mycket och bara tagit det lugnt också. På fredagen var Vie och jag till Segersta och vattentraskade vid orn. Vilket ställe det är alltså! Var till skolan, tog in post och vattnade. Fick hämta ut ett paket som de försökt leverera på skolan när det varit stängt. På lördagen la vi i bryggan och på kvällen kom Tina och sov över med hundarna. Jessie och Joe skulle tävla rally på våra tävlingar men Vargen var också med. Mysigt med lite mat, prat och promenad. På söndagen hjälpte jag Stefan med att byta några stolpar innan jag for upp till klubben. Kollade och hjälpte såklart till lite, rev banorna och tält och så på slutet. 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar