måndag 12 augusti 2019

Jaha

Då var det dags igen. Förstår inte riktigt var de lediga veckorna tog vägen men jag har redan hunnit jobba en vecka nu. Har blandat ledigheten med nytta och nöje, vi har haft kusinträff, jag har varit och hälsat på Dahlinarna. Vi har haft träningshelg och sommarfest på klubben. Anna, pappa och jag for till höga kusten och besökte mannaminne. Har målat klart i sovrummet, det blev riktigt fint faktiskt. Nu är det bara resten kvar liksom, att möblera och flytta tillbaks. Dagarna har såklart varit fulla med Vies rehab också. Vi utnyttjar vattnet mycket just nu och simmar varannan dag. Det blev jobbigt att börja jobba med mina egna krav på allt jag vill hinna med. Nu måste allt göras morgon eller kväll liksom. Skönt att det går sakta men säkert framåt i alla fall. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar