torsdag 26 maj 2011

I dag när jag sa hejdå åt kollegan på jobbet när hon skulle åka hem så kom vi på att vi inte syns förränn den 7 juni nästa gång. Har några dagar med pimjobb och ladugårdsjobb och sedan tog jag 2 dagars semester nästa vecka. Och då blev det så att jag kommer tillbaks till fritidsjobbet den 7:e. Nu jobbar jag häcken av mig för det kommer att bli några dagars ledigt med hundarna också. Det blir Härnösand i helgen först och det blir lite tävla för allihop då. Ja, inte gammelman förståss. Han är jag förresten lite orolig för, han är nämligen halt. Då pratar jag inte om så där kliva upp halt eller stel innan man kommit igång halt. Han är halt konstant, han var med mig i söndags när jag stängde och sprang runt som vanligt. På måndagen var han halt men sedan var han bättre i går och jag pustade ut. Men i dag har han varit sämre än sämst. Min lilla bästaste villeman, jag vill att han ska slippa ha ont. Han är så glad ändå! Så nu lutar det åt att han får stanna hemma ochså i helgen och bara gå kortisar och inte busa så mycket med de andra. Han får nöja sig med Olle, tänk att han snart ska ta studenten!


Olle, Ville och Emil.
Ville är nog strax över året så bilden är tagen 2000 på våren.
Alltså ska Olle snart fylla 8 och Emil 6.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar