torsdag 11 augusti 2011

Heja Elna!

Egentligen borde jag gå och lägga mig för jag är faktiskt lite trött. Men av erfarenhet så vet jag att jag i alla fall inte somnar före 2 nu. Är ganska seg innan jag tar mig upp på morgonen också. Det var bra att börja jobba igen den här veckan så det kanske blir någon ordning igen. Det känns faktiskt lite som hösten nu, det börjar bli mörkt redan efter nio och lite råare luft har också kommit de senarte dagarna. Mjukstartade på jobbet med bara två arbetsdagar men det har varit bara roligt att jobba. Det finns en del att pyssla med så här inför terminstarten och ungarna har varit gudomliga. Vilket gäng! Stora som små då vi varit tillsammans fritids/förskola denna vecka. På hemmafronten så blev jag äntligen klar med det lilla målningsjobbet på altanen. Har även fått upp fållan nere hos fåren och jag har börjat skura hos ungdjuren. Har dragit på mig någon kramp i armen så det var nog bra att vila från det några dagar nu. I helgen som kommer åker Sara och jag på norrlands-turné då vi åker till Åsele och Strömsund och tävlar med djuren. Förra helgen var "små-smurfarna" i Sala på ungdoms SM och det var så roligt att Bonzo var samarbetsvillig med Elna så hon knep ett silver i freestylen. Stort Grattis! Det gick bra för en massa andra Bollnäsare och Gävleborgare också naturligtvis. Men det var extra kul med systerdotter framgångar. Här ligger filmen på dessa två! Sedan har jag lekt lite med Pinnacle igen och det blev lite film på Salsa från Dala-Floda. Den ligger här!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar