fredag 8 mars 2013

Länskamp, livekarusell och IPad

Förra helgen for vi iväg på länskamp för att möta Västmanland och Dalarna i den årliga tävlingen. Förra året var jag sjuk annars har jag nog varit ned sedan det började :) Det var ovant att åka iväg, kom knappt ihåg vad man skulle packa. Jag hade Snoddas och Salsa med mig. Bidrog med tre lopp som räknades med i vårt resultat. Synd att Snoddas diskade sig i hoppen! Salsa var jättefin, gjorde två jättebra lopp. Fick tyvärr 5 fel i båda då hon gjorde en volt och sprang förbi ett hinder. Annars kändes hon väldigt bra.

På fredagskvällen var jag på gumpels och kollade på Emil som var där och spelade på livekarusellen.

På söndagen kom Uhlås och klippte fåren, de blev väldigt olik sig. Tog in dom på fredagen och nu är de kvar inne för de har lovat kyla framåt helgen.

Vi lånade ju filmväskan och vi har hunnit med att göra massor med film. Dels hade jag 4:orna som fick testa på och sedan har vi gjort massor på fritids. Den här veckan är det sportlov och jag jobbade på tisdagen bara. Vi hade de andra fritidshemmen på besök och även de fick testa på att göra film med ipads. Det var riktigt kul!

Hann med att träna i hallen på tisdag och onsdag också skönt. I skogen har det börjat tina fram äckliga saker som hundarna äter på :(







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar