lördag 23 februari 2013

Helg

Dum som jag var gick jag omkring här hemma och var kaxig över att jag inte blivit sjuk när alla andra varit dåliga. Japp! Pang sa det så låg jag pladask, det kom jättefort på måndag och tisdag var jag tvungen att stanna hemma. Febertoppar, ont i huvet och magsmärtor :( Nu känner jag mig helt okey igen. I torsdags var Karin och jag på kurs på mediecentrum, animerad film för ipad. Nu har ju vi inga paddor men dom har en väska man kan få låna. Vi skrev ihop en projektplan och lånade med oss hela väskan med 5 st. Jag har haft en hemma och lekt med..... roligt.
Har varit och tränat några gånger i Hallen, på torsdagskväll släpade jag fram så mycket hinder så jag blev tvungen att boka även på fredagmorgon. Filmade lite med Ipaden för att ha något att leka med. Passade på att städa lite också och sedan hade vi årsmöte med Hallföreningen. Helgerna går väldigt fort när man är i ladugården. Hinner liksom bara rasta hundar och laga mat nästan emellan. I veckan small det till och var -20 grader på torsdagmorgonen, gissa om hundarna hoppade på tre ben. Ovana som de var nu. Idag är det på plus igen, värsta tunga snön.

Gjorde bland annat denna med hjälp av trailer-funktionen. Lätt och kul!



Tillbaka på brottsplatsen....




Gullig kalv


Haren har sitt matställe bredvid våran stig


Lite retsamt måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar