torsdag 9 januari 2014

Jobb

Nu var det slut på friden eller också tvärtom för efter tre dagars fritidsjobb så mår min fot mycket bättre. Det är betonggolvet som är besvärligt tror jag. Vi har haft mjukstart med två lovdagar med vardera 6 och 7 barn skönt! På tisdagen sken solen och det var plusgrader, vi tog en promenad till nya affären och köpte tuggummi. Sedan gick vi förbi kalvänge och kände på vattnet. Lite konstigt i januari 😃 Jag har hunnit lägga ut en massa bilder från förra terminen, skönt att få ett avslut. I dag började skolan och jag började sortera mina skolpapper 😜 herregud va papper jag har och låtar i en oreda utan dess like. Jag hann ju inte alls klart men jag har i alla fall börjat. Det har varit sjukt mörkt att gå med hundarna på mornarna nu. I kväll hade det kommit kanske 1 cm snö och vilken skillnad det blev. Däcket har kommit som vi beställt till Hallen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar