söndag 26 januari 2014

Snart februari

Så har ännu en vecka gått, fy vad det går fort tycker jag. Jag gjorde min första fredag på jobbet. Har gått upp lite i tid så jag kan vara med fritidsbarnen när karin slutar tidigt. Det enda som blir lite stressigt är när man ska i ladugården direkt. Men det är ju som sagt bara varannan fredag. Det har blivit lite varmare ute, skönt! Förutom på fredagen för då var det riktigt kallt. På lördagen efter ladugården skjutsade Jag Emil och Eddie till Sandviken där de skulle spela på livekarusellen. Själv gjorde jag Valbo och södra, köpte mest nya hundbäddar osv. Jag hade lejt bord ladugården på eftermiddagen så vi skulle kunna åka hem lite tidigare. Deras speltid blev framflyttad två timmar så vi var hemma vid halv 6 igen. Skönt!
På kvällen var vi till bymansro för att fira Erika. God mat och trevligt sällskap hela kvällen. På söndagen var det ladugård som vanligt men sedan var Sara och jag till hundhallen och körde bana som Liza hittat på. Starten var riktigt svår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar