måndag 10 februari 2014

SM kval

Äntligen  så fick team Hansesgården sin sista pinne och blev klara för SM. Vi var till den fina hallen i Väsby på söndagen, 4 lopp avverkades på mindre än 5 timmar. Man hann ju inte ens fika, jag hade ju Kovo med också så jag hade fullt upp mest hela tiden. De gjorde två bra lopp var och det var väldigt kul att köra. Det var roliga banor och glada hundar. Det regnade och var lera överallt, dessutom rymde Kajsa i bilen och skitade ner samtliga säten. Gullehund! Så åt hon upp mina frolicar och Saras mackor. Tur för henne att hon bidrog med en nolla där vi fick pinne. 

I onsdags spelade Emil och Eddie på Gumpels och jag var dit och kollade. Det var mycket bättre ljud i år och dom var jättebra, bra med lite trummor också. 

Har varit några kortsvängar till Hallen och tränat mest med Uno. I ladugården har vi fått några bebisar och i dag ställde vi in en ny i kalvningsboxen. Har lite stök med mina små gulliga sparvungar. Dom flyger dåligt och förra helgen var det en som kraschade i vattnet.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar