fredag 5 februari 2016

Vilken vecka!

Tror den här veckan slog något slags hastighetsrekord. Både tisdag och torsdag har vi haft musikprojekt med Kulturskolan. Det var 4-5-6 som hade denna vecka. Sedan har det varit skidvecka också och herregud vilka dagar det varit sol och nån minusgrad. På onsdagen var det lite kallare dock, jag åkte också lite skidor då. Tråkigt nog så känner jag av mitt knä trots att jag bara åkte ca 1 km. Två bra saker som hänt i veckan är att jag fått godkänt och avslutat kursen. Ingen rest att oroa sig över! Sedan har jag köpt biljetter åt mig och Emil på Winnerbäck i sommar. Det var jag värd, tycker jag. 

Hundpromenaderna har varit helt fantastiska då man tar sig fram lätt på skaren. Denne lille vän har varit ordentligt aktiv kan man se. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar