måndag 15 oktober 2018

Helgen

Jag har en väldigt lång lista nu på saker som behöver göras, inte direkt såklart men innan vintern. Började beta av det så smått i alla fall med att städa klart Hallen och fixat en del pappersjobb. Skurade också ett pass i stora ladugården, det var lilla bordet som vi hade djur på i vintras. Blev bjuden på mat hos mamma och pappa på lördagen. Det var lite knytis med farbröderna och respektive försatt fira Agneta som fyller 70 snart. Stefan var dålig så han blev hemma och det blev lite mycket vin så jag fick lämna bilen och gå hem. Jäklar vad mörkt det var! På söndagen fortsatte jag med Halljobb och diverse pappersjobb. Det har ramlat in ytterligare anmälningar till A1:an. Kul! Sedan hann jag inte så mycket mer eftersom jag fick älgkött.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar