fredag 19 oktober 2018

Veckan

Gick fortare än fortast! Galet mycket både hemma och på jobbet. Snart blir det lugnare... eller inte. På måndagen städade jag servicehuset och sedan var jag uppe på taket och tätade mot en list som de satt dit. Hoppas vi slipper regn där inne nu! Mitt hus har jag inte hunnit städa i veckan men vid Hallen är det i alla fall fint, kanske ska flytta dit i stället. Bytte ut några fula stolar mot de fina på gula kontoret. Varje gång jag är dit så tänker jag på hur onödigt det är att de fina lokalerna står tomma. På  onsdagskvällen var jag på klubben då vi hade medlemsmöte och efter det så kom Helena B och berättade om nosework. Myste med Candy och blev kvar sent och surrade. På torsdagen lurade jag med gubben till Hallen för att skruva upp skärmen vi fått på väggen. Men så hade jag köpt fel sorts fästen så vi fick inte upp den i alla fall. På fredagen hade jag korttdag men kom ändå inte hem förrän vid tre. Var ut med hundarna och skötte fåren innan gubben bjöd på middag på Hambokrog. Vi handlade fika inför helgen och sedan var jag dit och fixade med det sista. Kollade att allt det tekniska fungerade med att koppla datorn till skärmen. Det var bra bild och bra ljud, den duger väldigt bra till den lokalen. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar