fredag 13 april 2012

Helg

Knölen under armen försvann när jag hotade den med sjukhuset. Skönt! Det sticker fortfarande i armen men nu kan jag ju i alla fall röra mig bättre. Har jobbat 3 dagar och det är så skönt att jobba på lov då man gör lite som man vill. I går gjorde vi en massa filmer med ungarna, det var skoj. Ska bli kul att klippa ihop det! Var med Kovo till Ann i onsdags. Han fick akupunktur och hon böjde honom, det såg ganska bra ut och jag ska försöka röra lite mer på honom nu. Det ska bli något lättare agilitypass snart, Kovo längtar! I dag var det fredag hela dagen, den har jag fyllt med hundpromenader, vallning, städning, krattning, handling och massage. En ganska effektiv och bra dag med andra ord. Det värmde i hjärtat på mig när jag var i fållan med salsa i kväll, sååå fin hon kan vara i bland. Inga dumheter och så lydig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar