söndag 1 april 2012

Nummer 2

Tårtbit nummer 2 plockades ut på onsdagen och snabbanalysen såg bra ut så nu hoppas jag att jag ska slippa en tredje gång. Det får jag veta den 16:e då jag ska på återbesök. Alltså har jag inte arbetat allt för hårt i helgen, gick i ladugården i kväll först och det räcker nog med ett stök för armen just nu. Har ondare denna gång, stramar väl mer när ärret är i armhålan. Det kommer att vara helt bra tills stängningssäsongen börjar hoppas jag, för slå stolp är ingen rörelse jag fixar just nu. Därför hoppas jag verkligen att jag slipper ett tredje..... Det var i alla fall skönare denna gång då jag opererades på eftermiddagen och fick sova kvar en natt och som jag sov, fattar inte hur man kan sova så.. En hel eftermiddag och sedan en hel kväll och natt på det. Blev ändå utskriven vid 9.30 på torsdagen så det var ju inte jättesent ändå. Hundarna har fått sina promenader bara och Salsa och jag var till fåren en sväng i går annars har det varit lugnt på träningsfronten. Hundhallen har varit bokad hela helgen då ett gäng från Gävle BK hade hyrt hela stället och Tangfeltarna. Hade kurs och sov kvar, de verkar ha haft en bra helg hos oss. Välkommen åter! Bästa Karin Dahlin hade filmat Salsas agility lopp i Österåker förra lördagen, hon var riktigt duktig pluttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar