fredag 5 juli 2013

Skönt

Min första semestervecka från fritidsjobbet har bjudit på en del annat jobb som att städa skulle mm. Då man är i farten tidigt med lille Uno så hinner man ganska mycket på dagarna. har både hunnit med att träna hundar, sorterat gamla papper på kontoret och bakat på förmiddagarna. Vädret höll sig faktiskt i skinnet och trots att hökanonen brann upp efter ett uppkört lass så fick vi in allt hö som han slagit denna gång. Tror det blev 9 lass eller så, dagen efter regnade det. Nu blev det ju lite lugnt några dagar så igår eftermiddag gick Olle och jag ut till stugan. Vi målade ovandelen på baksidan en gång. Sedan kom resten av familjen ut och åt. Stefan och Emil traskade hem och vi andra sov kvar. Jonas och en kompis ligger i lillstugan och de hämtade en film vid halv ett när jag gick och la mig. Jag sov fantastiskt bra och det var faktiskt inte Uno utan Salsa som vaknade först. Nu har jag målat klart allt och alla andra sover fortfarande. Jag sitter och väntar på solen som ska komma :) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar