måndag 29 juli 2013

Gagnef

Tog mig lite ledigt och åkte till Dala-Floda på lördagsmorgonen. Jag sket i första starten med Snoddas och Kovo och kunde därför åka ca 2 timmar senare. Vi var ju på Sägen och kom nog inte hem förrän vid halv ett på natten. Jag lämnade Uno och Zeb hemma. Stackars Zeb och vara med den busen. Tävlandet på lördagen gick ganska bra. Snoddas slog till med ett certresultat, kom 4:a i den agilityklassen han körde. Kovo och Salsa diskade sig båda i hopp 3:an. För Kovo var det inte många rätt men salsa gick bra. fick  fel på ingången slalom och sedan sprang hon börbi näst sista hindret. Hon var ganska duktig ändå för det var lite svår bana. I agilitytvåan slog hon till med en nolla. Vi hade världens krångel innan slalomen så tiden tickade iväg. Det räckte i varje fall till en 4:e plats och uppflyttning. Skönt!!!!

Jag bodde ju som vanligt på Dala-Floda Herrgård, i år bodde jag i pigkammaren so är ett litet hus för sig själv. Hade en film med mig och kollade på datorn. Skönt! Sedan la jag mig typ tio man blir ganska slut av att vara ute i solen hela dagen. På söndagen var man tillbaka i de vanliga gängorna, det blev 6 disk av 6 möjliga. Fast salsa gjorde ett väldigt fint hopplopp i alla fall. Fördelen med att salsa flyttat upp var ju att jag var klar betydligt tidigare.

Salsa myser i pigkammaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar