måndag 9 februari 2015

Stressig måndag

Blev en ganska stressig dag idag, det blir lätt så när man ska bort. Diskade ju amman först som vanligt. Sedan skulle jag göra lite hos fåren. Världens töväder med blankis och igendrivna vägar. Jag fick liksom pulsa upp till fåren. Eftersom de sprungit in och ut med snö på klövarna så behövdes det rejält med halm. Sedan bytte jag deras vatten också så då fick jag gå tre vändor med dunken också. Sedan var vi upp på taket på hundhallen igen och skottade/ hackade bort is eftersom det regnade in. Gick i skogen med hundarna och inte ens Zeb lyckades rymma fast han var lös för det var så tungt i snön, de måste också gå på stigen. Sedan tränade jag lite med hundarna också eftersom jag nu blir borta 4 dagar. Har i alla fall fått min beskärda del av motion idag. Stefan skjutsade mig till banken så fick jag lifta med Veronica därifrån till Segersta. Väntade på skolan tills Lis mamma skjutsade oss till Söderhamn. Där hoppade vi på tåget mot Umeå där jag sitter nu. Har lite ångest över att jag inte gjort alla uppgifter ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar