lördag 31 augusti 2013

På ett rum

Sitter och vilar oss på hotellrummet efter en dags tävlande i Krokom. Det har varit riktigt kallt idag men det är väl att man är ovan. Dessutom började det regna på eftermiddagen. De riktigt bra resultaten har uteblivit, i agilityklassen hade Kovo 5 fel och Salsa 10. I hoppen blev det disk för båda. Snoddas hade jag lånat ut till Sara och det var tur för det krockade jättemycket annars för mig. Det var ju inte så många starter. Snoddas gick bra och nollade agilityn, kom 3:a med 2 pinnar. i hoppen tog han sista hindret före näst sista. Synd för han var nolla dit. Med lagen gick det också åt skogen, Hansesgården kom 3:a med 2 pinnar. Vi hade liksom 5 fel för mycket denna gången också. Team Babi där Sara och Bonzo är med tog två pinnar och blev Sm klara. Bonzo kom tvåa individuellt i hoppen också.

Veckan som var har varit intensiv på många sätt. På jobbet har det varit fullt ös. Tiden har inte räckt till, mitt schema har spruckigt. På torsdagen kom dom från IT och uppgraderade våra datorer med Windows 7. Skönt för nu fick vi Office igen och slipper jävla open Office. Blev lite stressad över att jag nu ska till Stockholm nästa vecka och vara borta från jobbet också. Lite stress över att jag inte är klar med mina uppgifter också. 
Vi var till Maria och grillade i onsdags kväll, den första höstkyliga kvällen. Vackert som attan där nere vid älven!


Har nog världens sötaste Uno jag !!!!! 


Väldigt fina små kvigor, vi har faktiskt testat att valla lite på dom. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar