söndag 29 mars 2015

Hua

Ja fy vilket väder det blev igen. I fredags var det också blött och grått mest hela dagen. Så när jag stod på mig och talade om för fåren att de kunde äta frukost ute på lördagen visste de inte riktigt vad de skulle tro. Sedan stannade de ute i solen hela dan. Kovo och Uno passade på att ta sitt första bad. Ja, en riktigt fin dag igår. På kvällen var Emil och Jonas på förhandsvisning av farbrors film miraklet i viskan. Dom tyckte den var bra, verkar vara en film för alla åldrar. Vi hann inte iväg, vi får se den senare. Åsså kom dagen idag.... Blä räcker nog för att sammanfatta det hela. Det gjorde inte ens hundarna något att de fick vänta till eftermiddagen på promenad. Jag har suttit typ hela dagen med Vygotskij uppgiften. Nu har jag skickat in den och hoppas att mitt svammel blir godkänt. Efter ladugården så har jag skrivit verksamhetsberättelse för hundhallen. Vi ska ha årsmöte. Har också fixat etiketter till burkarna jag köpte i fredags. Och röjt i en och annan låda, kanske det blir ordning nån gång.  I morgon kommer kakelmannen och fogar. Skönt det ska bli! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar