fredag 20 mars 2015

På tåget

Ja, så har ytterligare en vecka gått. Tre arbetsdagar som bara försvann i en blinkning. På måndagen var jag i alla fall hemma och skrev processrapport. På onsdagen var vi till Växjö och träffade de andra friskolorna. Liten föreläsning om bedömning av två av kommunens specialpedagoger. Igår hade vi temadag på skolan så då var det inte riktigt som vanligt. På fritids lyxade vi till det och gjorde våra egna chokladbollar till mellis. Idag behövde jag inte ställa klockan och har bara ägnat mig åt hundarna. Först skogspromenad och sedan 1 timmes träning i hundhallen. Snabb lunch och sedan 13 tåget. Bytte i Gävle och nu är jag i Uppsala på väg mot Stockholm för återträff med mina musikkamrater. Försöker att vara nyttig och läsa lite Vygotskij, går väl sådär tycker jag. Utanför fönstret är det riktigt grått och regnigt. Sånt har vi inte haft hemma på länge. Vi har haft ganska fint men kallt på nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar