torsdag 5 mars 2015

Sportlov

Vi har sportlov den här veckan men jag har fått passa på att kompa två dagar som jag jobbat redan. Igår var interlan där och gick igenom alla datorer. Så då var jag också där. Fixade inlogg till alla elever och vi har fått en server där vi kan dela grejer med varann. Hoppas det ska funka nu! Trodde jag skulle behöva vara där en stund bara men det blev mer än full dag ändå. Vi beställde grejer också vilket vi skulle ha gjort för längesedan. Har inte hunnit plugga så mycket men har i alla fall läst det jag ska skriva om till nästa uppgift. Vet inte alls vad jag ska skriva än. Lite band har jag flätat i alla fall.
I tisdags och i dag eldade vi sopor. Herrejösses vad mycket det blir, nu var hela fårhuset fullt. Eftersom han kommer och klipper fåren på måndag så behöver jag ta in dem. Idag var Uno och jag till veterinären och röntgade hans höfter. Han var så glad och lycklig men så gav veterinären honom en spruta så han somnade. Han som tyckte det var så kul där! Jag var och handlade lite innan, bland annat flyttkartonger eftersom jag ska städa ur köket. Målarna kommer också på måndag. Trots att det töat flera dagar så är det mycket snö kvar i skogen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar