torsdag 12 maj 2016

Bra dagar

Den här jobb veckan kändes riktigt lång. Det var kanske för att det inte var nån röd dag eller någon resa. Har dock inte hunnit hälften av allt jag trodde jag skulle hinna. På onsdagen hade vi elevens val och jag gjorde film med B-O. Det var riktigt taggade barn, det är ju liksom roligt när de har fått välja själv. En grupp gjorde Segersta Nytt och två grupper gjorde trickfilm. Alla elever jag pratade med oavsett vad de haft på var grymt nöjda. En väldigt bra dag. Nästa vecka ska vi spela teater för förskolan. Har en grym uppsättning med i min grupp då också. I går kväll tränade Erika och jag lite grann, bara Uno som fick köra så Salsa var sur. Idag var det en vanlig men ovanligt intensiv torsdag. Jag var och sjöng med förskolan, hade 5-6:an, sedan hade jag "utvecklingssamtal" med Göran sista timmen. På eftermiddagen så infann sig den vanliga "torsdagspaniken" när jag kommer på att jag inte ska dit förrän på tisdag igen. Gick ut och promenerade med hundarna på kvällen. Sedan tränade vi lite när vi kom hem. Idag fick Salsa köra också. Sedan jobbade jag lite, skrev klart några grejer jag påbörjade för ett tag sedan. 

Var helt slut när jag kom hem idag och la mig på sängen en stund, fick genast sällskap. 

Mötte de här sköningarna på promenaden i går morse. De håller fortfarande ihop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar