fredag 20 maj 2016

Mys på arbetet igen!

Jag tror att det var den roligaste dagen på länge i alla fall för mig. Det var dags för elevens val igen och den här gången var det teater. Vi tog en repetionssaga som grund och improviserade utifrån den. Jag hade med mig nästan alla utklädningskläder hemifrån och några av eleverna hade också med sig. Sedan byggde vi scen, repade några gånger och sminkade oss. På sista passet bjöd vi in förskolan och en del andra elever som kunde komma ifrån på föreställning. Det blev så bra och de jobbade så fint tillsammans hela dagen. Det är såna här dagar man känner sig helt nöjd med sitt yrkesval. Nackdelen med såna här dagar är att man är ganska slut på eftermiddan.

På kvällen var jag till Gävle på en kvällstävling, det var två hopplopp och vi diskade ett och hade 10 fel i det andra. Han tjuvstartar och river lite nu men det är nog för att han ökat farten så mycket och då missar han i taxeringen. Erika och Lava kom 2:a i ett lopp så nu är de uppflyttade i båda. BRAVO!!!

Film på det loppet han gick runt:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar