lördag 7 maj 2016

Långhelg

Kristihimmelsfärd och röd dag, Sara gick i ladugården så jag var ledig från den. Gick med hundarna och sedan så stängde jag 1:an och började röja. Blev tvungen att ge upp eftersom röjsågen gick dåligt. Sedan har jag gått i ladugården både fredag och lördag. Dessutom har jag stängt och röjt. Vi har gjort i ordning för utsläpp som blir i morgon. Det har inte blivit ens någon matlagning, har blivit mycket köp och snabbmat några dagar. Har även rakat av Salsa pälsen, skrivit en text till Ljusnan och svarat på en enkät. Salsa blev jätteful, hon blev så himla liten men hon är nöjd! Har även hämtat hem några hinder som jag ska köpa från Hundhallen. Körde ett pass ute igår. I går kväll hade jag just duschat så ringde Stefan. Den största kon vi har hade strandat på foderbordet. Fasiken vad vi fick slita för att få henne åt rätt håll. Idag har jag gått hela dagen, stängt klart och städat och fixat med vatten. Känns i kroppen nu. I morgon bitti ska de få komma ut för sista gången.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar