torsdag 26 maj 2016

En väldigt lång dag

Eftersom jag skulle ligga i tandläkarstolen kl 7.15 så fick jag kliva upp väldigt tidigt för att hinna rasta galningarna innan. Efter kramp i käken och en lagad tand så for jag direkt till jobbet. Där sjöng jag mest hela dagen med början hos Förskolan. Arbetade mig igenom både 5-6:a och F-1-2 med sång. Det var mest oväder hela dagen men Karin (inte jag alltså) envisades med att gå och fiska med ett gäng på fritids. Var bara det att just när de kommit ner till vattnet så började det storma och regna småspik på tvären. De kom hem snabbare än snabbast! Jobbade till 17 och var in och handlade lite på vägen hem. Värmde lite rabarber paj och åkte och hämtade upp mor och Greta för Elnas viskonsert. De var jätteduktiga såklart. Som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar