lördag 3 september 2016

En dålig bra torsdag

Vet inte vad det var men redan när jag vaknade kände jag mig olustig. Vet inte om det var för att det var dagen då de där två jag känner så mycket med skulle ta förväl. När jag håller på att ge hundarna mat så spelar de en Green Day låt jag inte hört sen på den tiden. Tiden innan jag visste det jag vet nu. Olle älskade Green Day jag kan se honom så tydligt i den där t-shirten. Så började jag och böla där i min ensamhet. Ibland behöver man bara det, få grina lite. Gick till skogen och bölade av mig så att jag kunde vara stabil och stadig på jobbet sedan. Karin var snäll och jobbade till 17 så jag kunde ta några komptimmar. For hem och packade in hundarna för en kvällstävling i Knivsta. De var jätteduktiga, Vie diskade sig i alla tre, i agilityn var hon jätterädd för balansen som var lite skakig.  Uno kom 2:a med 0 fel i två klasser och hade en snurr före slalomen i den tredje. Så två pinnar blev det, den första i agility och den tredje i hopp. For hem och stöp i säng. Dagen som började lite jobbigt slutade bra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar