söndag 4 september 2016

Stockholm

Ganska effektiv dag. Vaknade med jordens huvudvärk och ont långt nere i luftrören, förskylningen har liksom ramlat ner. Hade det bara varit tävling hade jag nog stannat hemma. Emil skulle ju med så vi (jag) packade in hans tillhörigheter och körde till Märsta. Är det någon gång man kommer få hjärtinfarkt så är det väl när man ska passa en tid med Emil. Kom lite sent till tävlingarna och fick springa agilityloppet utan banvandring (tur det var ganska lätt bana) tack för det domaren. Synd för Uno hade bästa tiden men missade ett kontaktfält. Alla klätterhinder var med så han tig ju ändå fem :) Efter det for vi till Älvsjö och packade ur alla grejer. Kul att se lägenheten, den var jättefin. Lämnade Emil och for norrut. Jäklar vad tomt det kommer bli hemma nu. Hann just tillbaka till Märsta för att gå banan i hoppklassen. Hundarna gick bra Vie vann och Uno rev ett annars hade han slagit henne. De hade tider på runt 22 sekunder båda två. Skitsnabb bana, inte mycket valuta för pengarna där. Är så nöjd med att jag inte stressade och gjorde en massa galna byten. Tog det bara lugnt och lät hundarna springa. Bland annat gjorde jag ett bakombyte in i slalomen som blev så himla bra. Vie var duktig och tog däcket som låg klurigt efter en tunnel. Var riktigt kul att hon vann, det var hennes första hopp- pinne. På vägen hem stannade jag i Uppsala på Clas Ohlsons och köpte en ny strålkastare till garaget.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar