tisdag 19 februari 2019

Hall måndag

Hängde i Hallen mest hela dagen kändes det som. Började med att ha en härlig förmiddag med Helen, Jonna och Sara. Träning, surr och kaffe. Tur Helen kom lite senare så Uno var klar, är det någon störning han inte klarar så är det henne 😂 Tog långa vägen ihop med Sara hem sedan. Hann med att göra lite jobb på datorn och städa. Städade alla våningarna. Var upp och städade på översta våningen också eftersom Emil skulle komma hem. Sa hej till Olle också, tänk vad skönt det är att jag har hans rum kvar. Jag kan bara ligga där en stund och sakna honom. Absurt men jag tycker fortfarande att det luktar honom om sängkläderna. Trots att de börjar bli lite dammiga efter snart fem år. Sedan var det dags att återvända till Hallen för kurs och jag hade tur för både Elna och Sara var med. Nu är kursen snart slut när vi äntligen börjar lära känna alla vovvarna. Är så kul att se hur de utvecklas. När jag kom hem sen så kom Emil ❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar