söndag 24 februari 2019

Bra vecka

Det blev en riktigt skön och bra vecka. Jag vet inte om det berodde på att Emil var hemma några dagar. Skönt när han är hemma för jag känner mig inte onyttig när jag bara sitter i soffan på kvällarna. För jag umgås ju liksom annars har jag alltid några små måsten jag gör. På onsdagskvällen kom Jonas också och käkade middag med oss och sedan kollade vi på lite bandy. På torsdagsmorgonen skjutsade jag Emil till bussen och det blir så konstigt tomt varje gång. När det gäller jobbveckan så var den lite konstig för vi var på info på soc. Så på tisdagseftermiddagen var jag på fritids och på torsdagen var jag på soc. På fredagen hade jag kortdag och var och tränade lite lydnad med Sara och Jonna. Stannade kvar och städade sedan, det var jättepirrigt och jag vet att det är fullbokat nästan hela helgen. Bäst att passa på om man vill klämma sig in.
Bonzo han gjorde typ alla moment perfekt när jag kommenderade dem. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar