söndag 3 februari 2019

Länge sen jag skrev

Fasiken vad tiden går snabbt, men det är väl för att man har så himla roligt hela tiden. Jag tror mer på att tiden går fort när man har lite för mycket att göra jag. Har sjukt mycket administrativt för mig nu, skriver massor åt klubben. Det är kurser på gång och årsmöte. Regelreviderings förslag till SAgIK, dessutom slutade bokningen att fungera igen. Så fått lite extra jobb med det också. Har fått paket också, apporter med smalt grepp och snöre på. Hoppas att det ska fungera på Uno, det verkar lovande. Jag hade ju andra kursgången med mitt nybörjargäng. Hade riktig tur för både Sara och Elna var med och hjälpte till. De pillade med ett hopphinder och slalom och jag körde lite kombination. Jobbveckan gick sedan jättefort också, det blev kallt igen på onsdagen men det höll inte i sig så länge. På onsdagen var det också en dryg dag då jag aldrig hann hem. Styrelsemöte på kvällen och jag passade på att göra några ärenden. Var och hämtade grejer hos Liza som jag köpt. Behövde fylla på i Hallen med lite försäljningsgrejer. Samt en ny balansplatta eftersom den vi haft där gått upp i rök. Konstigt det är att en sån bara försvinner. Den måste ju någon helt fräckt tagit och det känns ju lite tråkigt. Nåväl nu har jag köpt en ny eftersom jag ännu inte riktigt tappat förtroendet för alla ännu. I alla fall så var det tur att resten av veckan knallade på utan heldagar på det viset. Jag var riktigt trött både på torsdag och fredagkväll. På fredagen for jag och lagade en tand på morgonen och stängde sedan. Eftersom jag gick igenom lite paddor och fixade så blev även fredagen en sen kväll. När jag for hem hade de skridskodisco på skolan trots att det snöade från sidan. Någon hade sitt kalas där, fulla isen med glada ungar. Det är så mycket Segersta för mig det! For och skottade lite vid Hallen innan jag äntligen kom hem efter sju. Men jag slapp laga mat i alla fall. Stefan hämtade pizza!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar