lördag 26 januari 2019

Både bra och dålig vecka

Det dåliga som varit den här veckan är att en hel massa folk varit drabbad av sjukdom, direkt eller indirekt. Sedan har hundarna inte mått bra, Uno har ju redan sina krämpor, sedan hände det Vie nåt så hon haltade efter träningen i måndags. Salsas artros-tår gillar inte kylan så hon har varit extra stel också. Jag har varit väldigt trött och haft någon slags nackvärk. Det har känts som jag är på väg att få nackspärr. Har gått runt med en vetekudde i nacken varenda kväll. Sedan har det varit riktigt kyligt också mest på morgonen. De bra sakerna då? Trots att det varit många borta så har det flutit på bra på jobbet. Det blev bra lektioner trots att jag helt fått planera om i sista stund. Jag fick inte magsjuka trots att det var elever som kräktes på skolan och personal som också drabbades. Och Uno och jag var på temakväll hos Ullis i Norrborn. Temat var följsamhet men vi fick även lite apporteringstips. Tänk vilket lyx att få privat hjälp av två instruktörer (Katarina var också med) för 200 spänn. Uno hade nöjt sig med att få hälsa på dem han 😂





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar