onsdag 13 februari 2019

Helgen

Helgen var jätterolig men intensiv. Micke Hedman var här och hade noseworkkurs igen. Jag var med och servade lite till och från. Kunde ju lyssna en hel del, fast vi blev tvungna att åka iväg med släpet på lördagen. På söndagen töade det tjättemycket så hela stalltaket rasade av och vi fick skotta fram dörren. Så jag var med lite till och från. Mickes valp som är släkt med Pippi hade växt lite sedan i somras. Det är fina hundar mallar också.  Jag passade på att sortera alla skyltar jag köpt, det var bra nog med grejer. Nära på två kompletta till alla klasser. Pia hade varit jättesnäll att bakat till kursen och även lagat lunch åt oss till lördagen. På lördag kväll slängde jag ihop en lasagne som vi åt på söndagen. Jätteduktiga hundar var det med på kursen och trevligt folk.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar